Otázky a odpovědi

Pro ty co mají satelitní příjem SKYLINK
- Co dělat, když přestanou hrát některé programy?

Pokud přestanou hrát některé programy, může to být způsobeno nejrůznějšími vlivy – počasím, závadou na satelitním zařízení, nesprávným naladěním programů, neuhrazením Servisního poplatku či neprodloužením předplatného apod. 
V každém případě doporučujeme využít naši Rychlou pomoc, která dokáže odhalit podstatu většiny problémů. Přichystejte si číslo Vaší dekódovací karty a zavolejte nám +420 257 923 730 nebo +420 606 635 833. Úhrady jakýchkoliv poplatků, předplatného můžete provádět na naší provozovně ul. U Lékárny 598, PRAHA 5 - Zbraslav a to bez poplatku. Aktivace služby je provedena IHNED po úhradě, takže vaše oblíbené programy opět fungují bez prodlevy!!!

Pro ty co mají satelitní příjem SKYLINK
- Co dělat, když je satelitní přijímač spuštěn po dlouhé době a programy „nenaskočí“?

 Pokud je dekódovací karta mimo provoz déle než 2 týdnů, avšak méně než 30 dní, může „naskočení“ programů trvat až 3 minuty.

Pokud je dekódovací karta mimo provoz déle než 30 dní, může „naskočení“ programů trvat až 60 minut (podmínkou je, ale stálé zapnutí satelitního přijímače na některém z programů Skylinku – např. nejlépe ČT1, a to bez přepínání na jiné programy).

Pokud ani tak programy „nenaskočí“, může se jednat o problém buď na straně vysílací (málo pravděpodobné) anebo na straně přijímací (přijímač nepropouští instrukce zasílané na kartu). Pro vyloučení závady na přijímací straně doporučujeme vložit dekódovací kartu do jiného fungujícího přijímače (Skylink READY). Pokud programy „naskočí“ do třiceti minut, je závada na původním satelitním přijímači. V opačném případě může být závada na dekódovací kartě a je potřeba nás Kontaktovat, příp. kontaktovat Zákaznický servis Skylinku.

Pokud chcete urychlit obnovu klíčů na vaší dekódovací kartě (max. do 3 minut) můžete toto provést na webu skylinku po přihlášení do Vašeho zákaznického účtu pomocí funkce REAUTORIZACE dekódovací karty (stále platí podmínka stálého zapnutí satelitního přijímače na některém z programů Skylinku - např. nejlépe ČT1, a to bez přepínání na jiné programy), příp. pokud nemáte ještě založen zákaznický účet nebo přístup k internetu, můžete toto provést odesláním SMS ve tvaru SKYLINK INFO číslo Vaší dekódovací karty na tel. 9035507, cena SMS je 7,-Kč.

Víte co znamenají chybová hlášení karty SKYLINK ? Zde máte vysvětlení včetně možné pomoci.

V příjmu satelitní televize se mohou občas vyskytnout chyby způsobené nejrůznějšími vlivy. Satelitní přijímače Skylink READY dokáží tyto chyby rozpoznat a informovat diváka na televizní obrazovce prostřednictvím tzv. chybového hlášení. Toto hlášení se skládá z čísla chyby a stručného popisu.

E04-4

V přijímači není vložena dekódovací karta. Zkontrolujte, zda je v přijímači vložena dekódovací kartu Skylink.

E05-4

Neznámá karta.Ověřit správné vložení správné karty.

E06-4

Překontrolujte správné vložení dekódovací karty Skylink do satelitního přijímače/modulu. Karta se vkládá čipem dozadu a nahoru, nebo čipem dozadu a dolů. Pokud ani takto nedojde k nápravě, může jít o závadu dekódovací karty. Před odesláním karty k reklamaci ale ještě doporučujeme otestovat tuto kartu v jiném satelitním přijímači (nejlépe v některé prodejně satelitní techniky).

E16-4

Program je kódovaný. Zkontrolujte parametry naladění programu, ale také, zda je program součástí vámi předplaceného programového balíčku. Přepněte na program ČT1 a vyčkejte cca 30 minut – pokud program ani tak nenaběhne, je potřeba poslat na vaši dekódovací kartu nové aktivační zápisy (prostřednictvím sekce Správy karty).

E19-4

Program je kódovaný. Zkontrolujte parametry naladění programu, ale také, zda je program součástí vámi předplaceného programového balíčku. Přepněte na program ČT1 a vyčkejte cca 30 minut – pokud program ani tak nenaběhne, je potřeba poslat na vaši dekódovací kartu nové aktivační zápisy (prostřednictvím sekce Správy karty).

E30-4

Karta nebyla delší dobu používána. Přepněte na program ČT1 a vyčkejte cca 30 minut. Pokud pak daný program nenaběhne, je potřeba poslat na vaši dekódovací kartu nové aktivační zápisy (prostřednictvím sekce Správy karty).

E106-4

Nesprávná karta. Program je kódován systémem od jiného operátora. Vložte správnou dekódovací kartu Skylink.

E109-4

Program nelze dekódovat.

E120-4

Karta se synchronizuje. Pokud se karta s vysíláním nesynchronizuje, přepněte na jiný program z nabídky Skylink.

E48-32 (E52-32)

Není signál – problém není na dekódovací kartě Skylink. Překontrolujte nastavení přijímače a satelitní paraboly.  Je zapotřebí kontaktovat techniky, kteří Vám prováděli instalaci.